If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Преди малко като се прибирах светна на таблото една лейка и излезна надпис,че маслото е за смняна.......та питам аз на момента ли трябва да го сменям или мога да покарам ден-два така?
Веднага е трябвало да спреш и да го смениш на място, сега последствията вече са необратими Шегичка. Какво ще му стане за 2 дена, не се тормози
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Веднага е трябвало да спреш и да го смениш на място, сега последствията вече са необратими Шегичка. Какво ще му стане за 2 дена, не се тормози
Хах и аз така се стреснах, като я взех и още същия ден смених маслото - два дена по-късно ми светна тва и си изскарах акъла, че се е преебала нещо, то се оказа, че е брояч и като се смена трябва да се нулира, за да ти напомня. Ако знаеш кога си си сменял маслото може и да го оставиш така дори, нищо страшно няма.
Хах и аз така се стреснах, като я взех и още същия ден смених маслото - два дена по-късно ми светна тва и си изскарах акъла, че се е преебала нещо, то се оказа, че е брояч и като се смена трябва да се нулира, за да ти напомня. Ако знаеш кога си си сменял маслото може и да го оставиш така дори, нищо страшно няма.
Винаги си записвам защото съм разсеян......даже си записвам,къде съм си записъл.
Аз мисля да го сменям веднъж на 1,5г. без оглед на км, които така или иначе ще са на моето каране към 23-24 000, макар, че гледам по книжка германецът го е сменял точно на индикация т.е. на 30 000. Интервалите ще ги нулирам само да не святкат и тва е.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
от една седмица ми изскачат следните кодове:"P0704-Clutch switch", "P1555" (в описанието само казва нисък сигнал от сенсора) и "P0235 - Boost Pressure".
Четох че почистване на МАР сенсора може да помогне, но не мога да го намеря на 1.9 JTS.
Ako някой може да ме упъти къде е, ще съм много благодарен.
Моя съвет е да не пипаш МАП-а,а да си почистиш дросела
П.С.За грешката на машинката на съединителя е ясно,няма Алфа която да и работи адекватно машинката,просто триеш грешката и караш.
С почистен дросел(макар че не беше чак толкова замърсен) вече 4 дни карам без да се е оплакала колата от нещо.
Мерси Мъри!
Но като почистих грешките, в кодовете имаше Р0016 която беше описана като грешка на сензора на тайминг веригата. Това което изчетох за грешката предполага сменя на веригата, но се зачудих каква е вероятноста само сензорът да е дал грешка заради температури или нещо друго.
Грешката се е появи веднъж преди 4 седмици и след като я изчистих я нямаше отново до миналата седмица. Ако веригата се е разтегнала, не били трябвало на всяко запалване да се появи грешката?
С почистен дросел(макар че не беше чак толкова замърсен) вече 4 дни карам без да се е оплакала колата от нещо.
Мерси Мъри!
Но като почистих грешките, в кодовете имаше Р0016 която беше описана като грешка на сензора на тайминг веригата. Това което изчетох за грешката предполага сменя на веригата, но се зачудих каква е вероятноста само сензорът да е дал грешка заради температури или нещо друго.
Грешката се е появи веднъж преди 4 седмици и след като я изчистих я нямаше отново до миналата седмица. Ако веригата се е разтегнала, не били трябвало на всяко запалване да се появи грешката?
Ми не се появява при всяко палене,трябва ЕКУ-то няколко пъти да засече проблема и тогава светва грешка
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
С почистен дросел(макар че не беше чак толкова замърсен) вече 4 дни карам без да се е оплакала колата от нещо.
Мерси Мъри!
Но като почистих грешките, в кодовете имаше Р0016 която беше описана като грешка на сензора на тайминг веригата. Това което изчетох за грешката предполага сменя на веригата, но се зачудих каква е вероятноста само сензорът да е дал грешка заради температури или нещо друго.
Грешката се е появи веднъж преди 4 седмици и след като я изчистих я нямаше отново до миналата седмица. Ако веригата се е разтегнала, не били трябвало на всяко запалване да се появи грешката?
Много рано се зарадвах, сутринта пак светна двигателя със същите грешки...
Други идеи за какво мога да направя? При дилъра ми искат да ми разглобяват двигателя за диагностика, а аз им казах че са побъркани.
И за сега разчитам на съвети, помагайте!
Веригата трака ли? Аз много не можах да се ориентирам, но за датчика на разпределителния вал ли става въпрос? Тоя датчик няма да даде грешка заради някакво минимално разтягане според мен, по скоро е показал някакви невъзможни стойности, ако е този може да му изчистиш буксата.
пп излиза в аутодатата на тази грешка сензор колянов или сензор разпределителен вал - гадно стайл качвам ти и на коляновия, аз бих тръгнал от буксите, след това смяна с някой от морга един по един.
Comment